суботу, 12 лютого 2011 р.

З днем народження, Світланка!

Ми з Анічкою щиро вітаємо тебе з днем народження, з 25-літтям. Бажаємо міцного здоров'я, щоб недоспані ночі компенсувались щирою усмішкою нашої донечки. Бажаємо кохання і любові, які ми даруєм і будем дарувати кожен день. Бажаємо успіхів і натхнення у всіх твоїх починаннях. Бажаємо, щоб кожен день починався з усмішки і хорошого настрою. Щоб на душі завжди була весна і співали пташки, а в домі затишок і спокій, кохання і любов! Ми тебе дуже-дуже любимо!!!

P.S. А особисто від себе хочу подякувати за прекрасну донечку.

10 коментарів:

  1. Сімя Тришнівських приєднується до привітань !!! Всього самого найкращого тобі і твоїй люблячій сім"ї :)))

    ВідповістиВидалити
  2. І я приєднуюсь до вітань. НЕхай все буде чікі-пікі :)

    ВідповістиВидалити
  3. Chicco-pikо - це дуже добре))))))))Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  4. ой, запізно, але всеодно вітаю :) Ви така чудова сім"я, і бажаю вам моооооооооре здоров"я!
    p.s. але вчора сніг був і завірюха ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, так приємно!!!
    p.s. кльово було, як все на моє ДН)))))))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  6. хохо! Вітаємо (хоч і запізно)!
    Хай твій "новий рік" буде ще яскравішим і щасливішим :)

    ВідповістиВидалити
  7. Дяка 8-)
    Буду сподіватись, що все так і буде!!!

    ВідповістиВидалити
  8. я щось зовсім спізнилась..
    Вітаю - вітаю!! Бажаю купу позитиву, нових ідей та натхнення! Щоб в тебе завжди був час для улюблених справ та відпочинку. Щоб доня росла щасливою та веселою а чоловік тішив приємними сюрпризами!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, кращу пізно ніж ніколи 8-)
    Буду дуже хотіти і старатись, щоб усі побажання справдились!!!

    ВідповістиВидалити