понеділок, 7 лютого 2011 р.

Проект "365" - Наші будні: тиждень №5

Всім привіт!!! А я вже вдруге спізнююсь з публікацією, вибачайте... Це я від задоволення і гарно проведеного тижня, набираюсь сил та натхнення, щоб все гарнесенько описати. Отже, як це було...

Перші квіти. Люблю свого чоловіка, він у мене дуже уважний і часто нагадує мені, що "цвєточно-канфєтний" період в житті пари може бути тоді, коли їм цього забажається. І справді, скільки радості і тепла несе малесенький букетик підсніжників, подарований посеред зими, а особливо коли це перші квіти в новому році...


Ліс. Вирішили подихати справжнім чистим повітрям. Зимовий ліс - це справжня казка, але холодно трохи, брррррррррр...


Друзі. Дружні зустрічі завжди сповнені теплом і посмішками. Маю давніх друзів і нових. Радію, що на роботі можна не тільки працювати, але і дружити!!!


В гості. Хто куда, а ми в гості до дуже позитивної, милої сім'ї. Було дуже весело, ми смакували смачну лазанью, грали в скрабл і просто насолоджувались гарною компанією. Дякуюємо Вам, Ткачики!!!!


Вдома. Я думаю,що кожен з нас досі називає і відчуває себе по-справжньому вдома , коли приїжджає до батьківської домівки. Гостювали у моїх батьків, милувалась видом з вікна моєї кімнати, ностальджі...


Колекція. Знайшла час впорядкувати свою "солодку" колекцію. Нарахували 460 екземплярів, плюс-мінус дві-три штучки, які Амік вміло стягнув зі столу. А які у вас колекції, ану розповідайте?! 8-)


Крутик-вертик. Донечка не перестає нас дивувати своїми здобутками. Росте майбутня гімнастка, а може брейкдансер 8-)


P.S. When the stars go blue...


16 коментарів:

  1. хм, Львів то таки велике село. то я про Ткачів. вчилися в паралельних групах :)

    п.с. А де фото з майстер класу? я так на нього чекала! ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Прикладна - наша маленька сім'я. А ми вчилися на рік молодше.
    п.с. Фото з МК попаде в наступну публікацію. В мене проектний тиждень відрізняється від звичайного. Ми почали відлік по 7 днів від 1 січня, яке припало на суботу, тому треба публікуватись в суботу, а я ось припізнилась і усіх заплутала. Виправлюсь! 8-)

    ВідповістиВидалити
  3. А я з Оксаною на англійську ходив :)
    ТАки село )

    ВідповістиВидалити
  4. Доня у вас точно гімнасткою буде :-)
    Ого, 460 екземплярів в колекції це дуже багато! Я от магнітики на холодильник у Львові збирала, але їх було забагато щоб з собою брати, а ще дома є колекція салфеток ще зі школи, ох ти на мене спогадів навіяла ))

    ВідповістиВидалити
  5. Ого, о це ж треба які ми схожі у своїх колекційних вподобаннях: на холодильнику вже нема місця для нових магнітиків, напевно треба ще один буде купляти, і колекція салфеток теж є в наявності 8-)
    Я ще монетки збирала, а коли завели котика, то в квартирі стало багато заМУРчательних приколів, можна теж вважати вже колекцією.

    ВідповістиВидалити
  6. Хі-Хі...
    І Ткачі тут є і підчитують потрохи))))... Привііііііііт Христі і Славіку, давно вас не бачила!!!

    Ще дуже дякую Марчикам за постійний мега позитив, і де у вас стільки його береться???

    Оксана ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Та ми все про запас 2-3 банки закруток позитиву в хаті тримаємо, маю пару рецептів)))))
    п.с. Дякую, Сянька!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна колекція, ще трошки і рожевий карапуз на неї покладе свої рученята :))).
    Вдома: ну там завжди багато спогадів...і відчуття якесь особливе )).

    ВідповістиВидалити
  9. Ото буде солодко тоді всім)))))))
    Вдома поруч батьків ми знову діти, і це напевно не залежить від віку...8-)

    ВідповістиВидалити
  10. Тішусь за вас, що з роками і про романтику памятаєте ))) Файно, що і на друзів час залишається, хай досвід переймають потрохи :D.
    Колекція вражає. Я "в молодості" теж періодично щось колекціонувала, на даний час нічого з того не збереглося (((
    А стосовно піруетів, то дітлахи такі ))) як втнуть щось, спробуй повтори )))

    ВідповістиВидалити
  11. 8-)Дякую!
    Ти права Оксанка,коли в стосунках вже відлік на роки, то треба час від часу романтичну платівку включати, без цього ніяк!!!
    Без друзів життя теж буде не яскравим, а без дітей воно не має сенсу!!!
    І про піруети погоджуюсь на всі 100%. Ми вже спробували повторити,добре що не покалічились,гггг)))))))

    ВідповістиВидалити
  12. To Xanka: хі-хі, в "молодості", люблю цей вислів :))
    Мотивація зростає і досвід переймати спішиться, коли є такі чудові приклади :))))

    ВідповістиВидалити
  13. ура, вам підняття цін на цукор не грозить :)

    ВідповістиВидалити
  14. Світланка, з Днем народження тебе!!! Всього тобі самого-самого і побільше ))) а саме здоров'я вам і доці, щоб росла гарнюнькою і розумничкою; творчого натхнення і щоб був час це натхнення виплескувати; щастя та кохання, хоча маючи таку підтримку (Аня і Назар) думаю це і так забезпечено :))) І гарно відсвяткувати!!! Цьом

    ВідповістиВидалити
  15. ДякуЮюююююююююююююю!!!!!!!!!!!!Я так радію, що Ви є!!!!ЩИРО!!!!

    ВідповістиВидалити