понеділок, 14 лютого 2011 р.

Проект "365" - Наші будні: тиждень №6

Yahoo!!! Святкувала на вихідних свою чверть століття, тому все самі розумієте 8-)* Ну а тиждень перед цим був дуже сімейним і домашнім...

МК від Zabahanku. Як давно ми планували цю зустріч, і нарешті вона відбулась. Головна рукодільниця Оксанка зібрала нас для проведення майстер класу з ліпки із полімерної глини. Для мене це був зовсім невідомий процес. Але завдяки вмінню зацікавити і головне навчити, Сяня дуже потішила усіх нас. Ми пробували ліпити різноманітні предмети, фрукти, квіти, солодощі. Мені вдалось зробити сережки у вигляді рукавичок і пару кольорових лизаків(планую зробити солодкі брелки). Нехай до ідеалу нашим виробам ще далеко, але всі отримали море задоволення від приємної компанії та певні навички на майбутнє.


Забаганочка. Тижня два тому я писала, що почала вишивати. Тепер все готово. Вишила я швидко, віднесла роботу в багетну майстерню і вуаля. Безмежно рада, що все вийшло як забажалось. Тішуся, бо дуже хотілось зробити такий символічний подаруночок для самої коханої в світі донечки.


Вакцинація. Я дитина медиків. Три покоління лікарів налічує моя сім'я, тому до усіляких медичних аспектів, ставимося дуже серйозно і відповідально. На днях їздили в дитячу поліклініку на друге щеплення. Доня вела себе чудово, посміхалась і співала до тьоті лікарки, але від обіди, що добра тьота вколола нам ніжку, трошки поплакала. Але наш малесенький смішнурік не вміє довго сумувати, за хвилин п'ять ми вже знову сміялись.


П.С. Якщо уважно глянути на фотку, то можна побачити наш "бойовий" пластер))))))

Макарони. Дуже люблю макарони, а ще люблю шпинат. Тому італійська паста зі смаком шпинату в поєднанні з вершковим соусом - одна з моїх найулюбленіших страв. Потішила себе і чоловіка, а головне це просто, швидко і смачно.


Пан Коцький. Після вакцинації за порадою лікаря, ми два дні були вдома. В донечки вже є звичний графік обіднього сну, зазвичай в цей час ми гуляємо у парку. Доня в ліжечко спати, а я бавитись з Аміком. Він вже такий дорослий, важко повірити, що колись він вміщався в мене у долоні.


Свєточка. Планові закупи памперсів, забіг в відділ іграшок і що я бачу: "Кукла Светочка. В воде поёт и разговаривает". "Улыбнуло" 8-)


Покаталки. Погодка в п'ятницю видалась не дуже прогуляноковою для візочка, тому татусик вирішив нас прокатати на машинці. Тішились всі!


P.S. Доня любить співати разом з Beyounce, особливо гарно виходить приспів 8-)


12 коментарів:

  1. Ми також пасту любимо ))) останнім часом найбільше смакують "бантики" з мідіями і креветками, ням-ням.
    А от стосовно автокрісла, то Софійка спочатку не скаржилася, а зараз буває, що і сідати туди відмовляється і псіхує, якщо все ж батьки запхнуть.
    Забаганочку бачила вживу 8) класно виглядає.

    ВідповістиВидалити
  2. О, то ви теж гурмани 8-)
    Може якось організуємо італійські посиденьки, кожен приготує свою улюблену пасту. Тре ще знайти хто любить спагетті з томатами готувати і буде мега смачно))))))
    п.с. дякую, забаганочка Анютці дуже сподобалась, навіть встигла залишити відбитки на склі.

    ВідповістиВидалити
  3. молодці! а я все ніяк не виберусь зробити щось з глини. вроді і час є, але лінь страшна сила!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Я цей рік пробую прожити без ліні.
    Деколи це корисно просто нічого не робити, особливо коли 5 з 7 днів у тижні присвячуєш роботі. Але згадую, як я жалілась під час роботи, що мені бракує часу на всілякі забаганки. Ось тепер вирішила скористатись можливістю і насолодитись різноманітною творчістю по повній програмі!!! 8-)

    ВідповістиВидалити
  5. Ну ти мамочка молодець! Дуже гарно вишила. От я щокована що ти дитина медиків і то вже в 3 поколіннях. Таке питання: як тебе на прикладну занесло? ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Картинка мега ЧУДОВА!!!Кращого подарунку годі побажати, молодець!!!
    Італійська кухня - ням-ням :)),це напевне єдина яка мені найбільш довподоби ))

    ВідповістиВидалити
  7. to Julie: Дякую, я старалась!
    Хє-хє, люблю шокувати))))))Скільки разів, я вже відповідала на це питання, вже і не злічити... А все дуже просто Юльчик, вступала в два вузи, поступила, але на меді захотіли крім душевного поклику ще й фінансової підтримки. А будучи великим борцем за справедливість, навіть чути не хотіла про це, так і обрала прикладну. Щаслива дуже, що так сталось, там я зустріла свою долю - свого чоловіка, та багато гарних друзів і колег. Тому правду кажуть, що не стається в нашому житті, то все на добре!!!

    ВідповістиВидалити
  8. to NataS: Дякую, вишивала з душею, тому напевно так гармонійно і гарно вийшло)
    О, гурманів італійської кухні прибуває.
    Ната, а яку пасту любиш? Може справді, якось організуємо вечір пасти?!

    ВідповістиВидалити
  9. О я люблю і пасту і ПіццУ!!!,але такої смачної піци як спробувала в одному містечку Італії ще досі не найшла :(. Мабуть прийдеться самим пробувати пекти, може одного дня вийде :)

    Вечір з пастою можна організувати Залюбки!!! :)))

    ВідповістиВидалити
  10. Ну хто ж піцу не любить?! 8-)
    п.с. Щось обов'язково організуємо!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Забаганочка така кльова! Ніжна..
    ммм... паста.. люблю пасту! (особливо зараз, коли в мене сніданок складається з чая та дієтичного печива)
    Я б теж залюбки сходила на МК до Забаганки)))) Але ехх.. трошки далеко

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, мені дуже приємно. Я стільки любові вклала в цю роботу!
    Шкода, що ти так далеко... Але хто знає, може колись ми зустрінемось)))Дуже би хотілось 8-)

    ВідповістиВидалити