вівторок, 24 травня 2011 р.

" Поласуємо?! ": Куряча симфонія

Шлях до серця чоловіка лежить через шлунок. Ця істина відома вже давно давно. Ось і я вирішила в котре взяти штурмом кохане серденько мого чоловіка. 

Напевно домогосподарки одразу здогадались, що страва буде однозначно м'ясна та ситна, бо це гарантує сто відсоткову перемогу. Рецепт ну дуже простий, але і оригінальний. Вперше пробувала так готувати курячі лапки та стегна, дуже задоволена. Було смачно))).

Нам знадобиться:
1кг курячих лапок, 1кг курячих стегон, 500гр кураги, 1 літр яблучного соку, 1 пакетик приправи для курки, 1 пакетик  приправи "Хмелі-Сунелі"














 Приготування:
Курячі лапки та стегна натерти спеціями, викласти їх у форму для запікання. Залишити м'ясо на пару хвилин для того, щоб воно просякло ароматними приправами. 







Курагу запарити в гарячій воді протягом 10 хвилин. Потім розпарену курагу викласти зверху лапок. Залити м'ясо з курагою яблучним соком.


Поставити форму запікатись в духовку заздалегідь розігріту до 220 градусів на хвилин 45. Паралельно можна запікати картоплю, яка послужить гарним гарніром для нашої страви.





Смачного!!!

9 коментарів:

  1. Смакота!!! Дякую за рецептик з мясом, тепер і я спішу стелити доріжку до шлунка коханого :)

    ВідповістиВидалити
  2. І справді смачно))))))Дуже рада, що сподобався рецептик, думаю вам всім він прийдеться до смаку! Він простий і оригінальний, а соус який отримаєш - просто пальчики оближеш. Соусом можна картопельку поливати))))))

    ВідповістиВидалити
  3. йооооо
    *сидить і давиться слинею*
    яка няяяяяяяямкаааа
    "солодке" м'ясо я страшенно обожнюю
    ще й фото такі смачнющщщі! я вже знаю, що мені сьогодні не раз насниться)))

    ВідповістиВидалити
  4. ммм.. ням-ням.. Хоч я курагу не дуже полюбляю але думаю її можна буде ізюмом замінити, як гадаєщ?

    ВідповістиВидалити
  5. Оригінально і водночас просто. Дуже класно виглядає.Беру собі на замітку.

    ВідповістиВидалити
  6. to Talya: Повністю погоджуюсь.
    п.с. люблю, щоб приготування їжі не забирало багато часу, а результат тішив шлунок, ну і око)))))))

    ВідповістиВидалити
  7. to Julie: Думаю, що виноградно-яблучне поєднання теж дуже смачне)))))Розкажеш, що вийде)))

    ВідповістиВидалити
  8. to Lio: Хі-хі)))))))))ото, я влучила в саме яблучко)))))
    Вже є духовка? коли смаколики готувати будеш?

    ВідповістиВидалити
  9. Була на весіллі цьої неділі і - і щоб ви думали - подають таку страву тіки не курк, а шматочки мяска. Як я тішилась :)

    ВідповістиВидалити