суботу, 15 січня 2011 р.

Проект "365" - Наші будні: тиждень №2

Ось і на лічильнику збіг другий тиждень. Цікава річ час, буває так, що день так пролетить, що не встигнеш і кліпнути оком, а деколи навпаки, ніби резиновий. Цей тиждень був різним.
Мені подобається, що 2011 рік почався у суботу. Приємно починати писати про проектний тиждень,який починається не з понеділка, а з суботи. Особливо стає приємно, коли сьогодні знову вихідний. Цікава закономірність для матусі у декреті. Ну менше прози, більше спогадів про другий тиждень.

Починаю...


Ukrainian fashion. Давно мріяла про одну річ, якої бракувало в моєму гардеробі. Я, як дівчина в міру сучасна, слідкую за модними тенденціями, але дуже люблю цікаві та самобутні речі. Особливо гарним аксесуаром в українському строї вважаю хустину, яку дуже кортіло мати. Хотіла таку синю з червоними квітами, тепер маю)))))))))))
п.с. А чи знали мешканці нашого славетного Львова, що знайти український національний виріб зроблений в Україні дуже важко, більшість продукції мейд ін Китай (але ж винахідливий народ, навіть для українців вишиванки та хустини виробляє, а японці вчаться грати на бандурі)


Недільний трафік джем. Люблю місто у вихідні дні, коли можна прогулятись в самому центрі не по тротуару, а по дорозі. Але цієї неділі, ми потрапили у величеньку пробку, в якій змішались всі і все: люди, коні, дитиська, дитячі візочки))))) Було кльово бути частиною цього радісного хаосу.


Рік по тому... Рівно рік назад 10 січня 2010 року ми дізнались про нове життя, яке ми створили... І через дев'ять місяців з'явилось наше диво - наша доця)))))


Картини з життя. Почали гуляти з фотіком, шукати та вишукувати 8-). Знайшли скляні двері)))))))))


Перший відеоролік. На цьому тижні мені вдалось спробувати себе у створенні відеороліка. Дощ за вікном, теплий чай на столі, відчуття приємного смутку, ось і формула мого натхнення.


Зіронька моя. А коли ви в останнє спостерігали за зорями? Вони ж такі яскраві, чарівні і фантастичні. Моя донечка дуже любить зірочки і спостерігає за ними кожен вечір)


П.С. Дякую друзям з роботи за такий чудовий подарунок. Лампа–проектор – це мега річ!!!!

П’ятничний шопінг. Мої батьки вирішили потішити маленьку модницю. Наразі інтригуємо Вас коробочками, скоро влаштуємо фото-дефіле.


P.S. I wanna fall from the stars straight into your arms...


12 коментарів:

  1. я й не знала, що є такі штуки (це я про лампу). круто. малявочка така кумедна:)
    а хустка - то взагалі вао:) мені подобається, що українське етно проникає в моду і пропагандує, що українське - то кльово:) я хочу в цьому році (а задумка тогорічна)нарешті пошити сама сумку і вишити її в українських візерунках (точніше спочатку буду вишивати деталі, а потім сшивати). і так само хочу зробити з пеналом для пензлів (я малюю). щоб суто юкрейн:) уфффф:) скоріше б розгребтись з у-том, а там вже рукоділля закипить.

    успіхів тобі з проектом!!!

    ВідповістиВидалити
  2. О, це мега крута лампа, вона може бути як нічник, як проектор зірочок і паралельно можна слухати 5 мелодій(класика та звуки природи). Донечка від народження засинає тільки з цією лампою,а пару тижнів тому навчилась сама її включати.
    І на рахунок українського етно повністю погоджуюсь.
    Навзаєм бажаю успіхів і багато натхнення!!!
    п.с. тепер буду і тебе читати)))))рада знайомству!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ти права, коробочки заінтригували =)
    Вже чекаю наступного посту!

    ВідповістиВидалити
  4. Анічка така кумедна, де дивиться на зірочки, ну просто диво :))))
    А стосовно юкрейніан фешин, сама давно марю вишитою суконкою, давно вже виношую ідею, може і до реалізації скоро доберусь :)))
    Гарний тиждень, так тримати!!!

    ВідповістиВидалити
  5. to Julie: Ну так задумано 8-) Потерпіть ще трошки)

    ВідповістиВидалити
  6. to Zabahanka: Оксанка, наше кумеднятко не тільки дивиться на зірочки - вона до них ще й співає, точно співачка росте 8-)
    Вишита сукня - це дуже гарно і тобі буде дуже личити!!!От би ще часу для вишивання)))))))
    Дякую за підтримку, буду старатись!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Ну я вишивати не планую %) це точно заняття не для мене :))) Я намалюю і комусь замовлю, скоріше всього. Або машинна вишивка мене також влаштує, тим більше у Львові є фірма, яка таким займаєтьсся )))

    ВідповістиВидалити
  8. А в мене останнім часом щось руки аж чешуться, так кортить щось повишивати))))

    ВідповістиВидалити
  9. Анютка з зірочками - просто чудо!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже класна хустина і молодій господиньці дуже до лиця! Стосовно виробника, я практично рідко заглядаю чи розпитую звідки воно, люблю купувати все шо в око впаде і за розумну ціну, а країна походження мене не стримує абсолютно ;).
    Коробочки інтригують страшно ;), з нетерпінням чекаю фото-дефіле!!!

    ВідповістиВидалити