середу, 8 червня 2011 р.

Проект "365" - Наші будні: тиждень №20 та №21

Душею й тілом ми вже в літі, а ось трошки спогадів про наші теплі весняні тижні...

Велопробіг.  Всім вже відомо, що у Львові відбувся перший дівочий велопробіг у суконках.  Подія була дуже сонячною і красивою. Ми долучились до неї в ролі підтримки, але з часом я б не проти стати частинкою такої дівочої чудесної комуни. От би тільки хто навчив кататись?! (blush)




Частинка моря. Стає спекотно і думками я прагну на берег моря, але мабуть не цього року. Ось так і живу мріями, але мій коханий, не перестає мене дивувати. Якщо я не можу поїхати на море, то нехай частинка моря приїде до мене. Такого подарунка я ще ніколи не отримувала. Коханий подарував мені "Перлину бажань", яку я власноруч дістала з мушлі, де малесенький молюск ростив її для мене. Направду, здивована і щаслива)))))

Стара домівка

Нова домівка

Міні гольф. Відкрили для себе нове дуже цікаве заняття. Ми почали грати у міні гольф. Ну дууууууууже прікольна гра. Запалився в нас спортивний азарт, тепер відточуємо майстерність.


Труселя. Памперси добре, а трусики зручно.


Аймакс. Ось і в нас з'явилась нагода відвідати кінотеатр. Вирішили побалувати себе тридешними ефектами і солодющим попкорном. Задоволені, особливо кріселка і особистий простір потішив.


Таракашка. Доня освоїла техніку повзання. Тепер і мама повзає слідом за таракашкою)))


Кіця. Від тоді як Анютка поповзла, то наш "Кі-кі" вже не знає де себе притулити, щоб його не запілінгували. Це майже неможливо, Аня всюди!!!


P.S. World Wide Woman 8-)

Град. Стає по-літньому тепло і погода потішила нас дощем із градом. Люблю дивитись на калюжі з бульбашками під час зливи.


Полювання на Аміка. Тепер прості дні стали веселішими, вони наповнились кумедними сюжетами з життя кота і доні. Ось один з них - "Втеча неможлива!!!")))))))


Подаруночки з Америки. З відрядження повернувся мій колега і водночас добрий друг нашої сім'ї. Людина він дуже зайнята і перетнулись ми не надовго, але тепер скільки кльових нарядиків  ми маємо. Мабуть треба ще один комод?!)))))


8. Нам 8 місяців. Ми кусаємось, повзаємо, мамапапабабакаємо і радіємо життю.

Бібіка. Татко подбав про комфорт і  тіньок в нашій машині. А саме купив шторки від сонця. Стало набагато краще і бавитись є чим.


Йога. Доня не перестає активно займатись фізичними вправами, які допомагають їй перебувати в гарній спортивній формі. Останнім часом Анютка віддає перевагу граційнім йогівськім асанам.


Маленька господиня.  Спочатку Амік порядки робив, а тепер доня свою шухлядку сама перебирає, скоріше розбирає. Ну мамулі допомагати ж треба!!!)))))) Дорослішаємо....


P.S. 8-)

10 коментарів:

  1. Прикольні повзунки з котеням:) Виглядає дуже мило))
    Мені колись на Новий рік кілька років тому найліпша подруга подарувала таку ж мушлю з білою перлинкою :) Якщо не помиляюсь, вона символізує мудрість

    ВідповістиВидалити
  2. ААА!! Повзунки бомба! А фото де Анічка котика намагається вкусити - ПОЗИТИВ!! Я уявляю як тобі таке кожного дня спостерігати )))

    ВідповістиВидалити
  3. просто бомбаааааааа :) яка ж вона кльовезна і смішна! шкода що наші батьки не мали можливості щодня нас фоткати(
    ви на піратів ходили в 3д?

    ВідповістиВидалити
  4. Кумедна мацьопка :))) поповзли і тепер, мамусю, тримайся, купа фану попереду 8)

    ВідповістиВидалити
  5. to searchsilence:
    Це ми ходили на "Тор" :)

    ВідповістиВидалити
  6. to Ptah: Дякую, дуже смішно спостерігати, коли доня повзе і маленька дупка рухається, а складається враження, що котик сміється і крутить головою))))))
    О, то ти розумієш мене, що подарунок і справді дуже оригінальний))))))В мене перлинка колір має кремовий, а він символізує успіх. А білий колір то мудрість, ти правильно пригадала)))))))

    ВідповістиВидалити
  7. to Julie: ага, кожен день нова куменда картина і як каже Xanka, що цікаве ще попереду)))))

    ВідповістиВидалити
  8. to serchsilence: зато наші дітки отримують мега велечезний фото-відео архів. Чи стане їм часу то все ще переглянути?!))))))Бо кількість вражає)))))))
    п.с. А ви на піратів ходили вже? як враження?

    ВідповістиВидалити
  9. Думаю Аміку також стало "веселіше" жити, відколи Аня поповзла :), тепер від надлишку уваги невідкараскається :).

    Котяча колекція одягу - very very CUTE:)

    ВідповістиВидалити